Bro over Sortedamsøen

Har du også et ønske om en permanent bro over Sortedamsøen ? Mange omkringboende og flere andre benytter dagligt broen. Broen bruges som genvej, som trafiksikker overgang for skolebørn og dens herlighedsværdi nydes, ved den unikke oplevelse det er, at stå midt ude i søen med udsigt til Fugleøen og solnedgang over Vesterbro. Den giver mulighed for at se byen fra en anden vinkel og tegner en fin stribe af lys over vandet om aftenen. Den midlertidige bro mellem Sortedam Dossering og Øster Søgade, der blev opført i forbindelse med metrobyggeriet, står for at blive fjernet i januar 2019.   Skriv under her Denne indsamling af stemmer - for enten bevarelse af broen eller opførelse af en ny permanent broløsning, vil blive brugt i et positivt forsøg på at skabe lydhørhed for vores ønske hos de københavnske politikere og fredningsnævnet. Broen_i_søen.jpg

Susanne McIntyre FBgruppen Bro i Sortedamsøen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Susanne McIntyre FBgruppen Bro i Sortedamsøen Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.