Bevarmusicalfesten

Kære Hakaelever!

Vi står i den frygtlige situation at ledelsen har valgt at afskaffe musicalfesten og istedet holde en fest uafhængig af musicalen en gang i oktober. Dette vil blandt andet betyde at der ikke vil dukke nogen op til musicalen, dette vil de løse med at sige at putterne har mødepligt. Dette kan simpelthen ikke være rigtigt. Musicalen er en af skolens stolte traditioner som år efter år er blevet gentaget med største succes. Hvert år er denne festlige uge blevet afsluttet med en forestilling for skolens elever med en efterfølgende fest. Denne fest er ganske særlig, specielt for de medvirkende i musicalen. Man får mulighed for at fejre en vellykket forestilling, og så er der jo det elskede Champagnebad, som vi i musicalgruppen ville være meget kede af at undvære. Musicalfesten er en højtelsket tradition, en tradition vi ikke vil undvære. Tideligere komplikationer har hovesageligt været forårsaget af dårlig planlægning, og kan sagtens afhjælpes ved ekstra indsats og bedre timing, SÅ hvis du også synes at afskaffelsen er noget pjat, så skriv under og støt en god sag.

Kærligt Frederikke 15-C og Helene 15-V

Frederikke Borst Hansen    Kontakt forfatteren af dette andragende