BEVAR Palads Bio, København- Den gamle hovedbanegård.

Den nuværende plan om at rive den gamle hovedbanegård (Palads Biograf) ned, er en skændsel for Danmarks kulturarv. Bygningen er erklæret af høj bevaringsværdihed, men det er grundejere og politikere ligeglade med. De ser på mulighederne for Vesterports udvikling, men glemmer at byen mister sin historie og sjæl, hvis vi bliver ved med at fjerne historiske bygninger. Palads er ikonisk, og det ville være et stort tab, hvis en uerstattelig bygning med den smukkeste enorme hall, som emmer sjæl og skønhed. Denne slags byggeri kommer ALDRIG til at skabes igen, og det er utilgiveligt, hvis den mistes pga en smart idé, som grundejere og politikere måtte få.

Danmarks historiske bygninger er vor alles! STOP NEDRIVNINGEN AF PALADS

Ved at underskrive giver jeg Katrine Linde tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.