Bevar overbygning på Ansager Skole

Lad os nu stå sammen mod en evt. lukning af overbygningen på Ansager Skole.
En evt. lukning af overbygningen på skolen,vil have store konsekvenser for byen,herunder erhvervslivet, foreningerne i byen.Lad os sammen kæmpe for bibeholdelse af overbygningen på Ansager Skole.
Som forælder til et skolebarn samt yderligere 2 børn indenfor de næste 5 år, er jeg yderst interesseret i,at overbygningen på skolen bevares!!! Jeg er velvidende om,at børnetallene er faldende,men også svingende, men lad skolen beholde overbygningen, set ud fra en lang række perspektiver, herunder overbygningens betydning for byens eksistens,at skolen trods et spor/en linie i de pågældende årgange skaber gode resultater,der ligger over gennemsnittet både i kommunen og på Landsplan (2012), skolens samarbejde med Næsbjerg og Tistrup skole,hvor man underviser på tværs af klasserne på de 3 skoler i de pågældende årgange via IT.
Såfremt overbygningen på skolen lukkes/fjernes, vil det ikke gøre byen mere attraktiv for nye borgere at vælge byen,når man alligevel skal bruge tid og penge på,at børnene skal tage 7.-9.kl. på en anden skole i kommunen.
Derfor skal jeg opfordre til,at man skriver under på,at man er imod en evt.lukning af skolens overbygning,og såfremt man vælger,at overbygningen skal lukkes/fjernes, vil man som forælder/forældre lade sit barn/sine børn går sin/deres skolegang på en skole i Billund kommune eller Skovlund Friskole,for vi bliver nød til at stå sammen og vise,at vi er yderst imod en evt.lukning!!!!
Lad os nu stå sammen i kampen om bibeholdelse af overbygningen på Ansager Skole!

Majken Veloso Klausen    Kontakt forfatteren af dette andragende