Bevar klubben på Holme Vestergaard,

Holme Vestergaard er et klubtilbud beliggende i Holme Der er lys, luft, plads til udendørsaktiviteter og pasning af heste, E sports muligheder, kreative værksteder og plads til bevægelse og højt til loftet.

Byrådet i  Aarhus vil måske flytte klubbens aktiviteter over på Holme skole, hvorved en unik mulighed for et børne og ungeliv i charmerende omgivelser, ikke længere er muligt.

Ved at skrive under på denne underskriftindsamling, er du med til at give din støtte til at klubben forbliver på Holme Vestergaard. De indsamlede underskrifter sendes efter endt indsamlingen til rådmanden for børn og unge Thomas Medom, og er forhåbentlig med til at vi kan beholde Holme Vestergaard i sin nuværende form

Ved at underskrive giver jeg Mette Kusk tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.