Bevar et køkken på hver gang

Hej Alle

Vi I Fjorden, har en bøn om, man ikke kan nøjes med at fjerne 1 køkken på hver etage, i stedet for begge køkkener på 2 etager. Det skaber en hel masse problemer for os. Vi ville ikke have et sted i nærheden af vores værelser til at have ting mm på køl, eller et sted til at samles på gangen. Hvis der skal være et fællesskab på gangen og i kontaktgruppen, mener vi at det er vigtigt at der er et sted man kan samle sig i. Hvis der var et køkken på hver etage i stedet for 2 på 2 etager, vil i få lige så mange nye værelser, og gangende vil stadig være et sted man kan samle sig på. Praktisk ville det også være træls for os, hvis vi skal lave mad, have noget og drikker osv.   Kort sagt ønsker vi at der ville bevares 1 køkken på hver etage, så fælleskabet bevares, det praktisk vil gå op og gode og sjove aktiviteter som fx Stellas Bodega kan vedvare.   Derfor beder vi jer om jeres underskrift, så vi kan få overbevist ledelsen om at der skal bevares et køkken på hver gang.

KH Fjorden

Ved at underskrive giver jeg Fjorden tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.