Bevar Børnehuset Blæksprutten

Aarhus Kommune har som en del af sit spareforslag på Børn og Unge-området lagt op til at lukke Børnehuset Blæksprutten.

Børnehuset Blæksprutten er et mindre unikt børnehus i Højbjerg, der har eksisteret siden 1968. Vi er normeret til 20 børn. Vores værdier er nærvær, tryghed, omsorg og stabilitet – og det lever vi op til hver dag. Vi er derfor (og har altid været) et unikt alternativ til børn, der har brug for den overskuelige ramme og tryghed, vi kan tilbyde, og det vil være et kæmpe tab for både børn og forældre, hvis Børnehuset Blæksprutten lukker.

Hvis spareforslaget bliver vedtaget af Byrådet, vil Børnehuset Blæksprutten formentlig lukke allerede i august 2023.

Med din underskrift håber vi på at gøre politikerne opmærksomme på, at vi er langt mere værdifulde for både børn, forældre og kommunen end det beskedne beløb, de mener at kunne spare ved at lukke os. Tak for din tid, og vi håber, du vil støtte os med din underskrift.

Læs spareforslaget her, hvor der også findes information om indsendelse af høringssvar

Børnehuset Blæksprutten

Blæksprutten_-_kun_billede_lille_2.jpg

Kirstine Buhl Jensen Børnehuset Blæksprutten    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Kirstine Buhl Jensen Børnehuset Blæksprutten tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.