Bevar billig bolig-loven!

Regeringen og Dansk Folkeparti er klar til kaste Københavns boligmarked over styr ved at tilbagerulle den tidligere SR-regerings Billig-boliglov, som gjorde det muligt for de store byer at stille krav om min. 25% almene boliger ved nye byggerier. Hvis loven bliver tilbagerullet bliver det startskuddet til en udvikling af Københavns boligmarked, hvor det kun er de rigeste, som kan få en fod ind på markedet.

Det er i forvejen rigtig svært at finde en bolig i København som er til at betale for almindelige børnefamilier og studerende, og derfor er altafgørende at vi bevare Billig-boligloven så København ikke ender som en VIP by. København skal være kendetegnet på vores mangfoldighed, og for muligheden for at sygeplejersken, den studerende og advokaten af bo og leve i samme by uanset indkomst.

Kæmp for et København For Alle. Skriv under nu og send en klar besked afsted til Troels Lund Poulsen og de øvrige borgerlige partier om, at vi ikke vil acceptere en tilbagerulning!