BEVAR 250S

Kære folk.

Det er sådan at mellem ca. 62-68.000 bliver hårdt ramt inden for den nærmeste tid, noget der vil ramme manges hverdag.

250s linjen bliver fjernet, en linje der påvirker mange menneskers hverdag! En linje der gør vi kan få hverdagen til at fungere med arbejde, skole og diverse ting.

Dem der bor i Høje Gladsaxe skal til at tage en omvej på 20 min ind til byen. Erstatningen er bus 42/68 2x gange i timen.

VI skal nu gå 15-20 min gågang for en ordentlig linje til byen, Herlev, Lyngby og der tænker JEG for de mennesker som er evt:

- Håndværkere

- Ældre

- Studerende mm.

''Ikke nok med, at vi mister 250S. Vores direkte busforbindelser til Bagsværd og Ballerup forsvinder også. D.v.s. at man skal skifte bus, hvilket medfører længere transporttid. Vi får efter omlægningen 2 buslinier i HG: Linie 42, linie 68 som kører 2 gange i timen, plus linie 160, som kører 1 gang i timen midt på dagen - med meget få passagerer. Der er virkelig sparet på busdriften til beboerne i HG'' - facebook

Jeg beder personligt mine venner, bekendte, naboer, kommunen og folk jeg ikke kender om en underskrift, da dette kan ændre MANGE menneskers hverdag.

MVH Fie og mange andre!!!52755189_403235983566612_3163537713253056512_n1.jpg

52895373_561569507663805_4143776050519736320_n1.jpg

52803628_1876387282469992_847701792610320384_n1.jpg

Ved at underskrive giver jeg Fie Lundt Nielsen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.