Bedre bredbåndsdækning til erhvervslivet i Frederikssund Kommune

Som virksomhed i Frederikssund kommune har vi længe hørt om planerne for bedre bredbåndsdækning, men vi må stadig konstatere, at intentionerne desværre overgår virkeligheden. I hvert fald, når det gælder yderområderne på Hornsherred.

Hos One Stop Promotion arbejder vi godt nok med tekstiltryk, men i vores hverdag er vi dybt afhængige af en ordentlig forbindelse til internettet, da vores kunder ofte sender store billedfiler - større end 5 MB, hvilket vores nuværende forbindelse er et sted mellem 10-20 minutter om at hente - alt afhængig af presset på forbindelsen.

Det er hæmmende for vores virksomhed og vores planer om at digitalisere mere og mere af vores forretning.

Vi mener ikke, at det kan være rigtigt, at vi som virksomhed i et decideret erhvervsområde skal lide under utilstrækkelig internetforbindelse.

Der ligger andre virksomheder i dette område og de har også den samme udfordring.

Vi håber, at vi kan gøre opmærkom på problemet og råbe beslutningstagerne op, så der kan træffes en hurtig beslutning om at forbedre forholdene.

Derfor har vi brug for din underskrift i dag.

Mange tak!