Asyl_sag

Sagen drejer sig om en etnisk kurder Asylansøger familie på 3 og snart 4 fra Iran. Indrejst til DK og søgte asyl i slutning af 2010, Siden har denne familie været bosat i forskellige flygtninge lejre rundt i dk.

Familien er Ahel hagh af trosretning samt etnisk kurder fra Iran, Manden har været aktiv medlem af den forbudte kurdiske parti (PDKI) i iran i 4 år , dette er bekræftet af Partiet Hoved kontor i Paris Frankrig . Familien efter ankomst til dk har været aktiv medlem for PDKI og dette er også bekræftet af PDKI´s kontor i DK.

Både udlændinge Service og Flygtningenævnet har givet familien Afslag på Asyl med den påstand at familien er ikke blevet opdaget af den iranske styr og har ingen risiko for dødsstraf eller tortur. Og familien står til udvisning til iran når som helst.

Det danske myndigheder trods forholdet i præstestyret omdømme , krisen, og brutalitet overfor etnisk kurder ligeglade. Familien, advokater, medier er uforstående hvor er medmenneskeheden og hvad betyder menneske liv ? Åbenbart ikke meget når Udlændinge service og Flygtningenævnet giver afslag om det er ikke sikkert at familien får problemer ved tilbage sendelsen til iran.

Dette er sidst råb om hjælp til familien, Ved at underskrive denne giver du familien sidste håb om et fredligt liv, et fremtid, et trygt liv som alle menneske på denne jord har ret til..

Med Venlig Hilsen

Yazdan alimoradi  =Manden