Århus Kommune Information og Service på Engelsk

Kære du!

For at smidiggøre sagsbehandling, opgradere service niveau og give ligeværdig adgang til offentlig oplysning og service i Århus Kommune - er der brug for at alle sider på www.aarhus.dk er tilgængelige på engelsk. Der skal også tilbydes mundtlig som skriftlig sagsbehandling på engelsk om nødvendigt. Dokumenter, indstillinger osv. skal være tilgængelige på engelsk så ret til indsigt er garenteret. Du bør kunne leve i Århus - indtil du kan dansk - eller uden at kunne dansk, især hvis du er her på midlertidig studie/arbejds udveksling som kan strække sig over flere år. Du kan hjælpe dette på vej ved at støtte vores sag med din underskrift. Tak for din tid :).

Dear you!

To secure equal access to information and thereby an enhanced ability to function and live in Århus Komune, we need all pages, documentation, paperwork etc. to be accessible in English on www.aarhus.dk. Casework service need to be avalible in English as well as Danish and you can help support our cause by signing our petition. You should be able to live in Århus and access equal services and information while you learn Danish - or without learning Danish. Especially, if you are here on a temporaty study/work stay which may be several years. Thank you for your time :).