Ændring af eksamensdatoer

Dette er en underskriftindsamling imod at AO-eksamen ligger den 7-11. juni som er henover to helligdage. Vi er klar over, at det ikke er imod reglerne at lægge eksamener i weekender eller helligdage, men vi protesterer fordi, vi ikke mener, at det er i orden at offentliggøre eksamendatorer godt en måned før første afleveringsdato, særligt når nogle af eksamensdatoerne er i helligdage. Selvom studiet er førsteprioritet mener vi, at det er rimeligt at kræve længere tid til at planlægge. Vi stiller os derudover uforstående overfor, at eksamensperioden er så kort, med det argument at censorerne skal kunne rette inden sommerferien, når dette ikke synes at være et problem på andre studier.

Ved at underskrive giver jeg Julie Lund Nørholt tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.