Afskaf obligatoriske covid19 tests - fingrene væk fra vores børn og unge!!!

Regering har besluttet, at nu skal de unge testes 2 gange ugentligt, hvis de vil gennemføre uddannelser. Ellers ingen  adgang.

Dette er tvang, voldtægt, forbrydelse og fascisme i mine øjne.

Er du enig, skriv under.

Det er ligegyldigt, om du er ung eller ældre, forælder, barnløs eller ikke har børn i skolealderen. Dette berør alle. Regering skal ikke have lov til at bestemme over os, vores kroppe, hvad vi tænker.

Giver du regering lov til at begå denne og andre lignende fascistiske forbrydelser som går imod menneskerettigheder (fordi den her beslutning ikke berør dig personligt/eller du er bange for konsekvenser, miste job osv.), risikerer du, at på et tidspunkt, hvor dine interesser bliver berørt, at have ingen der kan forsvare dig.

Jeg har skrevet både til mine børns uddannelsessteder, politiet og har også tænkt mig at invitere andre involverede til at gå imod det. Lad ikke dine børn blive testet. Kun ved at stå sammen kan vi vinde over regeringens magtsyge!!!

Ved at underskrive giver jeg Ilona Ragauskiene tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.