Activiteitperiode in aanloop van de paasvakantie, ter vervanging van PIAZZA

Ik denk dat ik voor elke leerling spreek, als ik zeg dat we allemaal heel erg uitgeput zijn. We hebben een paar zware werkweken achter de rug, en nu de paasvakantie in zicht is, wordt de inzet ook wat verdund. Piazza was een project waar we ons allemaal op verheugden, inclusief de leerkrachten, maar omwille van de corona maatregelen is dit niet kunnen doorgaan. We vinden dit allemaal extreem jammer, en uiteraard zijn er heel wat leerlingen die boos worden, omdat ze te horen krijgen, dat in de plaats van een leuke projectweek, er voor de GIP zal moeten gewerkt worden. Piazza was, net zoals Xmos zou worden, een pauze van de schoolomstandigheden, eventjes een periode waar we al ons werk kunnen laten rusten, en kunnen genieten even met iets anders bezig te zijn. Corona/Covid ruïneert elke leerling EN leerkracht hun jaar, en ik vind dat het gedaan moet zijn. Daarom lijkt het mij beter om in plaats van Piazza, toch iets anders creatief met de klas te doen, ookal is het online te doen. Nog een "Meme wedstrijd", of een andere bezigheid voor de leerlingen en leerkrachten zou fijn zijn. Denk er over na. We hadden sowieso tijdens de projectweek al niet voor school kunnen werken, dus zou het geen verschil zijn als we deze week toch nog een andere activiteit kunnen inlassen.

Denk er over na, bedankt.

De leerlingen van Campus Max Tessenderlo    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift De leerlingen van Campus Max Tessenderlo tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.