Opråb til JP/Politikens Hus - Luk døren for prostitutionsbagmændenes og menneskehandlernes sorte penge!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Vi gjorde det! Ekstra Bladet og JP/Politikens Hus lukker og slukker for sexannoncerne

2021-03-13 15:26:24

Farvel_til_Madsen_og_Massagen.jpg

Kære medunderskrivere,

I onsdags bar vores kamp frugt. Ekstra Bladets chefredaktør, Poul Madsen, og JP/Politikens koncernbestyrelsesformand, Lars Munch, opgav efter hård kamp deres indædte forsvar for retten til at skumme fløden på de handlede kvinders ulykke og tjene penge på kvindehandlens bagmænds ulovlige rufferi-forretning.

Det holdt hårdt. Jeg er, som beskrevet i Berlingske i sidste måned, personligt blev truet med injuriersager af Lars Munchs advokat, fordi jeg som drengen i eventyret, Kejserens nye Klæder, insisterede på, at de forretnings- og hvidvasketisk "ikke havde noget på".

I P1 har jeg måtte lægge øre til beskyldninger om, at mit ærinde var et plat forsøg på at føre kommunalvalgkamp på sagen, på trods af, at jeg i min egenskab af frivillig, ulønnet formand for Fonden Safe and Alive har skrevet og kæmpet imod de her annoncer i over 10 år og mange, mange år før, at jeg blev radikalt kommunalbestyrelsesmedlem på Frederiksberg.

Ekstra Bladet og JP/Politikens Hus forsøger med et sidste spin at genvinde en flig af den tabte troværdighed, og få kommunikeret beslutningen ud, som om at den var taget frivilligt. Det er rent spin, hvilket er tydeligt, når I læser artiklen i Berlingske og hører indslaget i P1. Sandheden er, at de først vendte rundt og opgave annoncerne, da de blev tvunget til det, og ikke ét sekund før! Først da deres bankforbindelse - med vis vedvarende  "tilskyndelse" fra progressive kræfter - blev overbevist om, at forretningerne var uholdbare, og tvang JP/Politikens Hus til at afvikle forretningerne eller finde en ny bank, kastede Lars Munch og Poul Madsen modvilligt håndklædet i ringen.

Nu ved I allerede mere om det faktiske hændelsforløb, end de fleste af de kommentatorer", som har ytret sig de sidste par dage.

Jeg håber, at I vil kigge forbi Fonden Safe and Alives Facebookside og dele, like og kommentere nogle af de mange opslag om sagen. Kampen for et Danmark uden Kvindehandel fortsætter nemlig!

Tillykke til jer og god weekend! Foråret er på vej i mere end én forstand!

David Munis Zepernick, initiativtager til underskriftsindsamlingen, bestyrelsesformand, Fonden Safe and Alive, medlem af Frederiksberg Kommunalbestyrelse

David Munis Zepernick

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.