Nej til tvangsvaccination

Kontakt forfatteren af dette andragende

Opdatering på indsamlingen

2020-04-24 19:50:24

Indsamlingen har allerede fået lidt over 2.000 til at underskrive og tilkendegive, at de ikke ønsker tvangsvaccination.

Indsamlingen har været delt 7.400 gange og det er fortsat vigtigt, at den kommer bredt ud og gerne meget bredere, så del den gerne med jeres venner og familie.

Jeg ved, at mange er frygtsomme og tror, deres frygt forsvinder og samfundet åbner op, når den tvivlsomme vaccine er her.

Der har været for mange vaccineskandaler til, at vi skal tvangsindlægges til dybest set at være forsøgsdyr og det, der er værre ...

I øjeblikket kan man gratis se verdens bedste dokumentar - The Truth about vaccines - den belyser sobert de mange lag i vaccineproblematikken. Dokumentaren er kun gratis frem til 30-4-20, så skynd jer at se den.

Dokumentaren i ni afsnit kan ses på https://www.youtube.com/channel/UCnZ_o5cpwkHJuEYjPtM0j5A

På min Facebookprofil Tinamaria Annaliva Ameliah Liziedatter har jeg fra d. 14-4-20 (og løbende herefter) samlet en lang række artikler om vaccination fra både ind- og udland. På min blog http://tinamarias.dk/blog/ laver jeg også på et tidspunkt en underside med en lang række links omkring vacciner, 5G, corona og andre højrelevante emner.

Kærligst

Tinamaria

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.