NEJ TAK TIL SVINEFABRIK I MANNERUP

Kontakt forfatteren af dette andragende

Beslutning sendt til hjørne

2019-01-30 14:57:25

Så fik vi afleveret 646 underskrifter og vi fortsætter for at få endnu flere til Kommunalbestyrelsesmødet den 26. Februar. Igen stort tak for opbakningen !

Mvh Holger Wiuff

Holger Wiuff

Husk at godkende på linket

2019-01-24 15:49:49

Kære underskriver

Der ligger nu 395underskrifter  på siden her og det er vi super glade for.  Tak for jeres store støtte til vores protest mod den kommende svinefabrik.

Men der ligger desværre også ca. 50 underskrifter som ikke endnu har klikket GODKEND i den mail som I alle har modtaget lige efter I skrev under på Skrivunder.net, måske er godkendelsesmailen havnet i jeres Spam postkasse.  Tjek det lige, fordi vi vil jo også gerne have jer 50 med, som blot mangler en sidste godkendelse på linket.

Mvh Holger Wiuff

ikke flere svinestreger i Mannerup

2019-01-19 18:45:33

Kære underskrivere

Tusind tak for alle jeres underskrifter, vi nærmer os de 200 underskrifter, men - mer vil ha mer - det ville være flot at hente 150 mere i den sidste uge hvor indsamlinmgen kører, vi har også fået 81 fysiske underskrifter, hvor vi får endnu flere i den kommende uge.

Så hjælp med at dele siden, så endnu flere får set den.

De bedste hilsner

Tak for din deltagelse

2019-01-15 22:57:07

Kære underskrivere

Tusind tak for jeres deltagelse med at protestere mod den kommende svinefabrik i Mannerup, Der er ingen tvivl om at jeres underskrift vil påvirke beslutningstagerne. Også tak til jer som har kommenteret jeres underskrift, der er nogle meget skarpe og præcise udsagn i blandt.

Der ligger i skrivende stund 94 underskrifter, og det er jo rigtigt flot på de 2 første døgn, men siden er fortsat åben indtil lørdag den 26. januar, så vi kan få mange flere med endnu. Har du en fætter eller en nabo eller god ven, som har samme holdning til svinefabrikker som dig, så bed dem sende deres underskrift også. Så del linket til indsamlingen på Facebook, sms eller mail, så vi kan komme op på et par hundrede stykker :-)

Jeg skal også bede jer om at huske, at godkende jeres underskrift ved at klikke på et link i den mail som I modtog, da I havde underskrevet her, jeg kan som administrator se, at der er nogen af jer, som ikke har gjort det endnu, men de allerfelste har gjort det. Tjek det lige. Ellers skriv til mig, hvis I er i tvivl.

Underskrifterne afleveres til Udvalgsformanden for Teknik-& Miljøudvalget i Lejre Kommune, søndag den 27. januar, og så har de møde om projektet mandag den 28. januar

Igen 1000 tak for jeres deltagelse her.

De bedste hilsner Holger Wiuff på vegne af Mannerup BylaugSvinefabrik_nej_tak1.jpg

Holger Wiuff/ Mannerup Bylaug

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.