Asyl til Asia Bibi

Kontakt forfatteren af dette andragende

Tak for din underskrift

2018-12-21 08:22:49

Tak fordi du har skrevet under!

Du er med til at minde vores politikere om, at de har lovet at være med til at beskytte det kristne mindretal i verdens brændpunkter.

Vi har i alt opnået 1107 underskrifter. Måske lyder det ikke af voldsomt meget, men for os er det 1107 stemmer, som aktivt fortæller, at de ikke er ligeglade med Asia Bibi. At hendes liv betyder noget – og at vi som et land og demokrati bliver nødt til at forholde os til hende.

Tak til enhver som har delt vores underskriftindsamling på sociale medier og med venner og familie.

Underskrifterne vil blive sendt videre til vores udenrigsministerium samt tro- og religionsfrihedskontoret på Christiansborg.

Ifølge vores informationer er Asia Bibi og hendes familie fortsat i Pakistan, hvor de lever i skjul. Der har lydt melding om, at hun vil blive tilbudt asyl fra forskellige lande, men der er endnu ikke sket noget konkret. Hav derfor gerne Asia Bibi med i jeres bønner. Når det en dag bliver muligt, vil vi sørge for, at Asia Bibi får at vide, at hun havde 1107 aktive mennesker, der støtter hendes sag i Danmark.

Open Doors Danmark

Ps. Din personlige oplysninger bliver ikke udleveret. Det er kun information om det samlede antal underskrifter, som vil blive overrakt.

Golriz Ghozati

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.