Halløj folkens.

Det er ang. Busrute 615.
Jeg snakkede med en bus chauffør i dag som fortalte at mange har klaget til dem, ang. Den nye busrute. Men ikke èn har klaget til selve movia (dot) eller lavet nogle underskrift indsamlinger.
Jeg tænker jeg umuligt kan være den eneste der har et problem med de nye bustider?
Jeg bor personligt i Nyrup. De har sparet den tur væk kl. 6.?? Væk. Så den kører kun fra bisserup til Sorø. Altså er os på den strækning "strandet" med mindre vi vil gå. Jeg er selv ung og kunne nu nok gøre det. Men der findes også ældre mennesker. Og lige præcis dèn tid er der de fleste skal afsted.
Samtidig passer den ikke med Skælskør bussen mere. Børn der går i skole i næstved skal stå af ved skummens smedje og vente ikke mindre end 58 minutter på den næste bus. Fordi man har valgt at den skal kører 2 minutter før Skælskør bussen lander?!
Børnene på grønbro skolen skal også vente omkring 45 minutter på bussen.
Så er det jeg tænker... HVEM PASSER DEN BUS TIL?!
det er en forholdsvis lille men vigtig rute, men alligevel vælger bus selskabet og spare en masse tider. Dem man så vælger at beholde, ænder man sådan at den ikke passer til noget som helst!

Skriv under her, så vi kan få sendt det ind! Så de kan se hvor mange der er generet af det!

Camilla Kehlet Nielsen.

Camilla Kehlet Nielsen    Kontakt forfatteren af dette andragende