Red Oliver fra incestovergreb NU!

Underskriftindsamling

Ved at underskrive her stiller du dig enig i at bede sociale myndigheder om at gribe ind og fjerne Oliver (rigtigt navn kendt af underskriftindsamleren) fra sin familie, og sætte ham i behandling på Rigshospitalets Center for Seksuelle Overgreb, Børneteamet, indtil det kan be- eller afkræftes, om der er et overgreb eller ej, og de følgevirkninger det har.

Hvis man ikke gør dette, så efterlader man Oliver i hænderne på en kraftigt mistænkt gruppe af overgrebere, i form af hans mor, morens ekskone, og barnets morfar, muligvis med flere involverede.

Man beskytter således overgriberen, og ikke barnet, og så er overgrebspakken ikke noget som helst værd, og Brønderslev-sagen vil gentage sig igen og igen.

Baggrund:

I dag vil jeg fortælle jer om Oliver og hans far (ikke hans rigtige navn).

Det kan blive lidt langt, men jeg vil bede jer om at sætte de 10-15 minutter til side, og koncentrere jer om at læse og lytte.

Alt jeg her fortæller jer, er veldokumenteret i sagsakter, breve fra eksperter, underretninger, og ikke mindst lydoptagelser af Oliver der fortæller om sagen, uden at vide at han bliver optaget. Jeg har gennemlyttet det timelange materiale, og det er hjerteskærende.

Men for at starte ved begyndelsen: Jeg kontaktede BT og Olivers far, efter at have set følgende video og læst nedenstående artikler, og har siden arbejdet sammen med en lille gruppe mennesker om at forsøge at redde Olivers liv: http://www.bt.dk/danmark/fortvivlet-far-man-goer-et-barn-fortraed

BT har bragt følgende artikler om Olivers far, som frygtede så meget for sin søn Olivers liv (et anonymiseret navn), grundet overgreb fra sønnens mor, morfar og stedmor (bisexuel mor), at han endte med at gå under jorden ultimo oktober, og så blev anholdt i går eftermiddags:

Inden da har Olivers fari 3 år forsøgt at få både Gladsaxe Kommune, Statsforvaltningen og Ankestyrelsen til at gribe ind, og som minimum undersøge sagen grundigt, men uden held. Tværtimod blev Olivers farudråbt til den skøre far, der blot forsøgte at få forældremyndigheden over drengen - på trods af at Olivers far højlydt erklærede at han havde det fint med ikke at få forældremyndigheden, så længe hans søn blev fjernet fra moren og fik den professionelle hjælp der skal til for at få reddet ham fra følgevirkninger resten af livet.

Igennem hele forløbet er alle normale processer for, hvordan sådan en her sag skal håndteres, blevet tilsidesat med en række fodfejl fra myndighedernes side, med katastrofale følger for Oliver. Fx. bliver lille Oliver inden første videoafhøring, som altså drejer sig om mistanke om sexovergreb fra sin morfar, PASSET hos sin morfar i en UGE op til videoafhøringen, hvor han bl.a. får at vide af sin mormor, at børn godt kan komme i fængsel, og derudover notificerer Gladsaxe Kommune Olivers mor om videoafhøringen i god tid inden det finder sted, hvilket også er ubegribeligt.

Når der ikke kan gennemføres en videoafhøring, så kan politiet ikke forfølge sagen, og derfor er der ikke sket mere, på trods af utallige underretninger, bekymrede ekspertudtalelser fra Red Barnet, Børns Vilkår, bekymrede henvendelser fra politifolk der ikke direkte er indblandet i sagen, og psykologisk vurdering af, at de ting lille Oliver fortæller på lydoptagelserne, ikke er noget et barn har billeder i hovedet og sprog for, så der er som minimum en så kraftig mistanke om overgreb, at myndighederne da må gribe ind….

Vi taler om et barn der helt ned fra alderen 4 år (i dag 7 år) bliver udsat for overgreb på en måde, som får Oliver til at sidde at tale om selvmord og at han aldrig nogensinde vil få et liv, han skal bare ligge nede i graven og være død… OG MYNDIGHEDERNE REAGERER IKKE PÅ DET, på trods af at vi fra oktober i år har fået indført en såkaldt overgrebspakke, der skal undgå endnu en Brønderslev-sag. Den pakke er ikke det papir værd den er skrevet på, hvis man ikke reagerer på en sag som denne her.

Jeg vil bede jer forstå, at jeg ikke har brug for udsagn om ”det nu også kan passe”, og ”man skal passe på med den her slags anklager, uha nej, incest og pædofili”.

Det er ikke sagens kerne.

Sagens kerne er at en så kraftig MISTANKE om ovenstående, som er så veldokumenteret og underrettet af så mange eksperter, velinformerede tredjemænd (som jeg er) i årevis, SKAL betyde at myndighederne fjerner et barn fra en familie der er mistænkt for at begå så voldsomme overgreb, og undersøger sagen til bunds vha. uddannede eksperter indenfor børnepsykologi.

DEREFTER kan man vælge at give barnet tilbage til familien igen, skulle det vise sig at være grundløst. Men tvivlen skal komme BARNET til gode, ikke overgrebsmanden, og det er nu engang bedre for et barn at blive talt med af venlige psykologer hvis man siger ting om sin familie grundløst, og så få lidt sjov og spas ud af det, end at blive fastholdt i overgrebets helvede, uden at få nogen hjælp

– for en 4-7 årig kan ikke hjælpe sig selv, det er os voksne der skal gøre det.

Jeg skriver nu til jer, for at bede jer om at gøre følgende:

1: Lyt til et uddrag af Oliver der fortæller om overgreb fra sin morfar (og nej, det er ikke gult tis der er tale om, men hvidt): https://www.youtube.com/watch?v=ny8MgetT9cI

2: Meld jer ind i gruppen her: https://www.facebook.com/groups/516512675105624/?fref=ts

3: DEL DEL DEL denne update på sociale medier og hos alle jeres venner, og tilskynd dem om at gøre det samme

4: Tal frem hvis I har idéer eller kontakter, der kan tage handling på denne sag, i sær politisk og mediemæssigt. Det er nok så vigtigt at forsøge at hjælpe Olivers far, som pt. er varetægtsfængslet, men det er LANGT, LANGT vigtigere, at hjælpe Oliver, som vil blive skadet for livet af at bo med sin mor – hvis han ikke allerede er det.

5: Underskriv på siden her.