En forlængelse af afgiftsfritagelsen på ELBILER minimum 1 år frem

Underskriftindsamling for en forlængelse af afgiftsfritagelsen på elbiler minimum 1 år frem.

Afgiftfritagelsen på elbiler udløber i slutningen af 2015 og d. 9. oktober blev det fra politisk side besluttet at afgiften på elbiler skal indfases over en periode på 5 år. Dette kommer uden tvivl til at bremse den positive udvikling i salget af elbiler, som både gavner miljøet, danske virksomheder, Danmarks internationale image og borgernes økonomi.
Målet er at give et klart signal til de danske politikere om, at danskerne er imod en registreringsafgift på det grønne alternativ til nutidens biler, nemlig elbilen. På den måde vil vi forsøge, at få forlænget afgiftsfritagelsen på elbiler med minimum 1 år.

For mere info besøg redelbilen.dk

Skal dem der vil bidrage til et grønt Danmark betale registreringsafgift, nej vel? Skriv under og hjælp med at råbe politikerne op.

Nedenstående aktører støtter vores underskriftindsamling:
Frandsen biler - Dansk elbil komite - Det Elektriske Autohus - FDEL - Dansk Elbil Support - CityEl - Dansk Elbil Alliance - Evse.dk - Aarhus IT Service - 01 Advanced Innovation - EV test