Red børn fra tvangssamvær og overgreb

Efter at Forældreansvarsloven trådte i kraft i 2007, er der udelukkende lagt fokus på samvær og samarbejde. Denne lov tvinger forældre, der vil beskytte deres børn imod overgreb fra den anden forældre (bl.a. vold og incest), til at samarbejde og indgå forlig om samvær for ikke at bryde loven.

Dette er ikke i barnets tarv, og både FN og EU har pålagt Danmark, at loven skal ændres STRAKS! Så lad os i fællesskab give børnene deres rettigheder tilbage, så ingen børn modvilligt tvinges til samvær, hvor de udsættes for overgreb.

**Find også gruppen på Facebook, "red børn fra tvangssamvær og overgreb", debatforum.**

Ønsker du yderligere information, uddyber Advokat Vivian Jørgensen problemstillingen på Youtube. Du kan også læse Susanne Stauns spændende roman Velkommen til mit mareridt og hendes blog http://mareridts.blogspot.com/ om psykopater, som misbruger samvær til at bevare magten og kontrollen over børn og rædselsslagne ekspartnere m/k. Hjælp os med at støtte børnene og de forældre, som beskytter dem!