Skrivunder.net

Nedlæggelse af rytmik-rummet i Skovly

Vi indsamler underskrifter fra forældre i Skovly, der er enig i at børnene skal have deres rytmik-rum tilbage.

Kommunen har inddraget rytmikrummet til et kontor til områdelederen Anders.

Vi mener ikke det er i orden, at Roskilde Kommune har fratage børnene deres rytmik-rum og slet ikke i vinterhalvåret.

Hvis du er enig og ønsker at hjælpe med at få rytmik-rummet tilbage, så vil vi gerne have din underskrift.

Underskrifterne skal bruges til at vise Roskilde kommune vores fælles utilfredshed med deres beslutning og ikke til andre ting.


Martin Hassenkamm
Kontakt forfatteren