hjælp et barn i Nød

Hjælp et autistisk barn hjem igen

Emil skal hjem til sin mor & tvillingebror omgående

Vores  hjerter er brast  allesammen   en familie er  ødelagt  på grund af Halsnæs kommune

hvem har ret til at stjæle børn på denne  måde ?

vær søde at støtte  med jeres underskrifter

Lidt  om  sagen   fra december  måned  2014

I dette tilfælde er der tale om Halsnæs kommune der har foranlediget dette helt uhørte overgreb på et barn .
Barnet er i Livsfare nu men ingen lytter
en dreng på nu 15 år tilbageholdes for 2,5 år siden af en fader vil have ram på moderen .

Drengen reagerer ved adskillelsen ved at forsøge at hænge sig . - intet fungerer nu for dette barn . skoler udskiftes med forkerte skoletilbud og drengen bliver mere og mere frustreret .

Denne mor og barnets tvillingebror føler sig nødsaget til at flytte fra byen pga faderens mange  overgreb , og barnet reagerer ved at miste sproget  kaldet seletiv mutisme ,  grundet  det traume han oplever .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu sætter man en psykiater på der ikke kender barnet - med 6 sider så fjerner man en mors evne til at være mor for hendes barn . ( dette er  brud på lægeløftet og autoritets-lovens § 17 & 20 og straffelovens § 150 )

Barnet får det dårligere  og dårligere  ved dette og for at understøtte alle disse lovovertrædelser vælger man at indsætte barnet på ungdomspsyk i Hillerød

Her styrer selv-samme psykiater både behandlingen samt det skrevne ord .

Barnet medicineres hovedløst til hallucinationer og kaster konstant op .
Halsnæs kommune foretager sig intet . trods mors bøn om at få dette  til at holde op

Da det går op for denne kommune hvad man har lavet af fejl sætter man en falsk udtalelse op - nu har denne mor slået sit barn faktisk til langt over den tid hun har haft barnet hjemme .

Ankestyrelsen som på ingen måde er upartisk blåstempler handleplanen som er dybt i strid med barnets behov og moder beder derfor om fuld forældremyndighed .

3 dage før sagen skal for i Landsretten har kommunen sikret sig med dommere der har bijob i ankestyrelsen og i den særlige klageret . men har nu  planet så mange anklager på moderen -

der går man ind og laver en handleplan der skal vare i 3 uger - nu skal fader skærme sit barn mod moreren .

Mor taber naturligvis helt som forventet af hende . men barnet viser sine sande følelser . han barrikaderer sig på sit værelse uden  føde i 13 dage og uden et sprog er det hans protest , han kommer ikke i skole .. skolen man har sørget for , er for  børn med downs syndrom og ikke for autister så drengen har ingen steder at gå hen .

Dette fører til at man for få dage siden med politiets hjælp går ind og tvangsindlægger barnet - her bruger man samme psykiater til at udfærdige papirerne uden at denne tilser  barnet inden

Drengen er ikke psykisk syg han er autist og råber om hjælp - men ingen hører ham .
nu ligger drengen og er spændt fast - han tvangsmedicineres - Moren kan ikke komme til ham , så man kan gøre alt mod ham nu .

Psykriatrisk afdeling påpeger at  emil ikke er psykisk syg men at man ikke  kan sende ham hjem til en far han ikke  vil være hos .  og  opfordrer til endnu engang at bede om forældremyndigheden .

Status  september  2015

Emil  taler fortsat ikke  - psykiatrien har fået behandlet emil så  voldsomt, at  han  ud fra blodprøver ses at have haft hjertestop og fået hjerneskade af dette .

Mor forsøger endnu en gang at  få hendes børn sammenbragt  og få hjælp til emil .

men møder en mur  af inhabilitet og korruption fra systemet .  dommer  er nu politianmeldt i sagen ,

en psykiater er   frataget sin autorisation .

ankestyrelsen påpeger at  der intet er galt med  Mor, men at emil har behov for  behandling  ( psykriatrisk  )  og ikke som mor ønsker kognetiv .  så ankestyrelsen sørger for der nægtes  samvær og   nægter at sende den til retten  så den kan prøves .

Emil er nu sengeliggende  og  man formoder at medicinen  har smadret hans indre organer idet han nu dag og nat er inkontinent

han er nu skærmet fra alle  og sidder på sit værelse  uden ene eneste ven  - helt kontaktløs  og dommeren fandt at dette  er barnets tarv

Hvem hører EMILS STEMME ?