Remove Bengt Holst From Copenhagen Zoo

Quoted post


Gæst

#1

2014-02-09 12:06

skam jer.... gør jeg interessant på andre måder... rent profit, men tro mig i kommer til at miste gæster og i får så dårlig omtale at de 2 % der syntes det er fedt imod de 98% der aldrig kommer i zoo mere....

Svar


Gæst

#2 Re:

2014-02-09 12:06:33


Gæst

#106 Re:

2014-02-09 17:14:04

#1: -

ABARTIG und dann die leute drum rum..PFUIIIII

lotte

#109 Re:

2014-02-09 17:16:51

#1: -

Jeg fatter slet ikke man kan slæbe sine børn ind og se partering af et dyr og så ovenikøbet en giraf,hva fanden fejler de forældre,har de slet ikke andet at lære deres børn? hmmm tankevækkende!


Gæst

#239 Do not kill animals. Animals are living creatures

2014-02-10 09:30:00

Do not kill animals. Animals are living
creatures!
Dismiss
the responsible staff of the death of the giraffe. The people in the zoo is
very terrible, they kill animals, the have lack of space in zoos also because
bad organisation. Do not kill animals. Animals are living creatures! Close the
zoo. Let the animals live in their habitat natural. Forbid to kill animals. Do
not mistreat animals. Do not be cruel, Do not kill. This is Law and Order of
God. Do not kill animals. God sees everything. Obey God. Do not be cruel to
animals and do not kill animals. Animals are living creatures! Vegan all
(without “animal products”).

Sebster

#279 Re:

2014-02-10 12:14:47

#1: -

Nej du burde fandeme skamme dig! At sige en uskyldig mand skal fyres, fordi der er en giraf der bliver aflivet, hvor der intet andet godt alternativ var! Vis han ikke var blevet aflivet, ville ham og hans far, have været oppe og slås, også skulde begge giraffer aflives! Er det bedre? Det er sådan nogen inkompetente fjolser, som ikke kender 90% af sagen der udtaler sig om noget de ikke aner en skid om! Jeg skammer over at være fra samme land fra sådan nogen fuucking freaks som dig og de andre der har skrevet under! FYR FOR HELVEDE!

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-02-10 12:55:15


truth

#308 Re:

2014-02-10 14:20:42

#1: -  maybe the zoo should try to train the lions to be vegetarians, and all the other predators too, so whats the problem ? because the giraffe is so cute? that they dit it in public? all around the world the zoos doing it like that without viewers. so learn something from it even the kids! there where accidents with kids in zoo´s because they thougt predators are harmless ( i remember -a kid was loosing a arm from a wolf attack). another fact when Bears have little pets and when they adults, suddently you can have speciality bearsteaks in restaurants!!!

 


Gæst

#339 Abartig....................

2014-02-10 16:41:29

#1: -

Ich finde es Abartig. Schlimm finde ich es das soviele Schaulustige sich sowas anschauen. Der Zoo-Direktor Bengt Holst sollte sich schämen.Das Tier war leider wehrlos.

Wolfgang Hahn, Holzhausen -Deutschland-


Gæst

#470 Re:

2014-02-11 22:15:53

#1: -

Fjolser! Se noget Disney sjov  i stedet!


Gæst

#480 Re:

2014-02-12 00:13:06

#1: -  

 

Sikke noget vrøvl! Hvad med alle de dyr der slagtes hver dag for at vi kan æde vores daglige bøffer, koteletter, pølser ? Og hvem vil lære løverne at blive veganere ?
Lis Møller

#494 utroligt hysteri

2014-02-12 13:07:22

Det er da at misbruge underskriftindsamlinger, så det vil noget. Manden er biolog har har et mere naturligt forhold til dyr, end alle jer der kræver hm fyret. Giraffen er en del af det videnskabelige arbejde, som foregår i alle ZOO'er og det er da kun godt, at de andre dyr fik gavn af giraffen.

Kæmp hellere for ordentlige forhold til vores oprindelige danske husdyr, så VI har noget ordentligt at spise - gerne kvalitet.

 

 


Gæst

#508 Re:

2014-02-12 17:09:00

#1: -  

Re: Tag jer nu sammen, i går vel alle i lædersko og spiser kød!?! I er til GRIN

 


Gæst

#543 Re:

2014-02-13 13:17:09

#1: -

Er det ikke personforfølgelse det underskrift indsamleren har gang i?

Det er faktisk ikke lovligt!!

Margrethe

#548 Re:

2014-02-13 20:38:47

#1: -

Ja. Alle os som skriver under her bryder os ikke om jeres metoder. Og jeg sætter ikke mine ben der igen.

Det er ikke sådan nogen zoo som vi har lyst til at komme i. Det er en fabrik. I køber dyr og slår dyr ihjel og køber nogen flere. Det er bare en fabrik og I har ikke hjerte for dyr. Vi vil meget gerne have at der bliver ansat folk i zoo som har hjerte for dyr og som ikke bare skal have en fed løn, og lave barbariske eksperimenter og fabrik.

Jeg læste oven i købet at "Børnene synes at det var sjovt og spændende, de blev ikke kede af det"

Det passer ikke! Børn bliver kede af det!! De bliver også meget præget af de voksne. Jeg vil ikke have at I præger mine børnebørn sådan.

Vil I lave tema uge "kom og vær med - slå dyr ihjel i zoo, i denne uge slagter vi hallal". Så kan vi vænne vores små kære børn til deres barske fremtid! Hvorfor ikke se og få det gjort. Det gør vi i zoo!!

Synes I det er fed reklame?

 

Mig

#607 Re:

2014-03-07 20:02:30

#1: -  

 

2% er godt nok mange mennesker!
LWH

#621 Re:

2014-09-12 12:47:23

#1: -  

 Sikke dog en åndsvag underskriftsindsamling.