NEJ tak til den nye offentlighedslov

Arne

/ #288 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skal politikkerne og embedsmændene ikke også have arbejdsro ?

2013-03-28 16:52

#279: Jens Tingleff - Re: Re: Re: Re: Re: Skal politikkerne og embedsmændene ikke også have arbejdsro ?

Jens, vil du helst have et land der er styret af vores medier og deres forretningsmodel om at sælge reklamer til dig og mig ?, eller et land der er styret af folkevalgte politikkere i et repræsentativt demokrati ?...Jeg vil afgjort helst have det sidste. Også selv om jeg selvfølgelig ikke er enig med alle 179 valgte i folketinget. Men jeg respektere at der er andre der har valgt de andre der også sidder der, ud over dem jeg har stemt på for at repræsentere mine synspunkter...

ps. Medierne har ingen interesse i at det går godt for landet!. Al form for konflikt og ting der ikke virker gavner deres indtjening!...Husk lige på det, når du / i er så glade for medierne til at "overvåge" vores folkevalgte politikkere. Ud over at medierne ingen interesse har i at det går landet godt, så kan de også ret dårligt stilles til ansvar for den manipulation de laver over for befolkningen og politikkerne ....