FORBYD KRISTENDOM I DANMARK

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FORBYD KRISTENDOM I DANMARK.

Monner

#1 Det er for simpelt sat op (at drage paralleller mellem kristendom og islam)!

2015-10-10 07:25

I islam hedder det fx. "dræb dem, hvor end de er" (altså jøder og kristne).

Noget tilsvarende har jesus ALDRIG sagt, og hvis Han havde gjort det, da ville jeg ØJEBLIKKELIG afskrive Ham som min personlige Frelser!

Vous comprenez?

Med venlig hilsen
Mogens Kall

Se evt. også:
Andre underskrift-indsamlinger ...
https://sites.google.com/site/skrivunder/

Monner

#2 Re: Det er for simpelt sat op (at drage paralleller mellem kristendom og islam)!

2015-10-10 08:15

Holger Danske

#3 Hjerne død

2015-10-10 21:21

Ja enten er du muslim eller også er du hjernedød

Danmark er og forbliver forhåbentligt et kristent land selv vi er tængt af sådanne halv hjerne som dig


Gæst

#4

2015-12-07 20:30

Fordi jeg lige har skrevet under på, at forbyde islam i dk.Synes ikke religion hører til i det offentlige rum i et moderne samfund. Især ikke nu, hvor videnskaben har tilbagevist så mange påstande, blandt andet om, hvordan universet er bygget op. Religionen handler om de ideologier vores normer, lovgivning og livssyn bygger på, og er grundlaget for vores kultur. Diskussion om, hvorvidt den ene kultur er "bedre", eller mere korrekt, end den anden ver irrelevant, da tre store verdensreligioner: Kristendom, islam og jødedom har det gamle testamente til fælles, og altså bygger på det samme vrøvl. Da, religion hidtil har været årsag til megen splid, konflikter og krige, bør al religion og udøvelse af denne forbydes helt. Det gælder alle religioner,altså ifølge min opfattelse.



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...