FORBYD KRISTENDOM I DANMARK

FORBYD KRISTENDOM I DANMARK.

Ønsker vi dette i vores fredelige Danske samfund?

Skal vi tillade:

• Vores kvinder og børn bliver udsat for sexovergreb?
  • Terrorisering i vores land?
  • Ødelæggelse af den Danske velfærd?
  • At leve i frygt for vores liv?
  • Voldelige overgreb og optøjer?
  • At vores børn og ældre må vige for den sekt?
  • At vores børns opvækst/skolegang forværres?
  • At blive kaldt for racist og truet på vores liv?
  • At få at vide hvad vi må spise/servere?
  • At Danmark bliver domineret af en sekt?
  • Den stigende kriminalitet i vores gader?
  • At miste vores ytringsfrihed?

Det er på tide, at vi Danskere rejser os op og gør noget ved disse sager, som kommer til at berører os, endnu mere i den nærmeste fremtid.

Kristendom bringer INTET godt med sig ind i vores samfund, uanset om man kalder det en religion eller ideologi, så er det ikke andet end en ond sekt, som forsøger at tvinge os i knæ og overgive vores lands økonomi og velfærd til kristendom. Vi Danskere er stærkere end det, vi er gamle vikinger og nu er det tid til, at vi alle står sammen som en og bekæmper denne onde sekt, ved at forbyde den i Danmark.

Skriv under og del over alt, det er VIGTIGT, at alle stemmer bliver hørt.

VI er folket og VI bestemmer hvad der er godt for vores Danmark.

!Notits!Hvis nogen på nogen måde tager denne underskriftindsamling seriøst, og derfor skriver en hadefuld kommentar, så vil jeg lige sige at teksten ovenover er fra FORBYD ISLAM I DANMARK,og er derefter modificeret til den anden store religion/ideologi, der er i Danmark. Dette er da den satiriske version, men jeg ønsker dog at folk vil tænke lidt over hvordan denne og FORBYD ISLAM I DANMARKs indsamlings supplerende tekst kan være det eksakte samme, og også passe på begge religioner/ideologier. Og hvis du er ligessom ham fra den modstandende indsamling, ønsker jeg dig en rigtig dårlig dag. Mvh. HamDerErLigegladMedDinReligionMenKiggerPåPersonenIstedet

HamDerErModsvaretPåDenMedIslam    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift HamDerErModsvaretPåDenMedIslam tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.