Folketsret

Nyt parti "Folkets Ret", vi er ikke som de andre.

Underskrift indsamling, formålet er at få Danmark tilbage.

Formålet er at få et hæderlig folketing / politiker, og ikke som nu hvor der er aftalt lønninger og der er politiker der har en løn på over 4 millioner kr. om året, og når de skifter parti har de 1,3 million kr. ekstra mere om året, ialt over 2 millioner kr. 60 folketings politiker var rigeligt, det indrømmer de selv, i stedet for de 178, og 8 minister i stedet for 21 minister.

Når der sker større ændringer i lovgivningen skal der være folkeafstemning, blandt andet til EU.

Bankernes monopol skal brydes, som det er i dag bestemmer bankerne hele Danmarks finans. Med den magt bestemmer bankerne omsætningen i Danmark. Danmark har fonde der skal frigives for at begrænse bankernes monopol.

Frimurenes, i et demokratisk? land, kan der ikke være hemmelige loger, vel vidne at frimurerne sidder på alle de vigtige poster, samt alle minister poster. Blandt andet er alle bankdirektøre frimurer, domstolene og advokater. Frimurer er forbudt i de fleste lande, paven har løst dem i forbandt.

Dommerene må ikke være tilknyttet loger eller have andre erhverv, når dommeren sidder og dømmer må de ikke være inhabile, det er de i dag ved 90% af dommene. Norges folketing er der for øjeblikket forslag til en ny domstol lov om at dommer ikke må sidde i hemmelige loger og broderskaber.

Danmark må have lukket sine grænser, som det er i dag kører udlændinge kun herop for at stjæle, og alle danske borger må i dag ofre formuer for at beskytte deres ejendele og værdier. Før politikerne fik os overtalt til EU, ved at love os guld og grønne skove, dengang var der kun 2 mord om året i Danmark, nu har vi 3 mord om ugen i Danmark. Når udlændingene kommer i fængsel så ser vi i TV hvordan at de udtaler at det er en nydelse, de er også i stand til at sende penge hjem.

Aftal et foredrag ring på tlf. 26 78 38 38 eller skriv til sparol@mail.dk.

Se og tryk på linket  http://folketsret.dk/ eller  http://rettenpaavrangen.dk/ Der er indmeddelse blanket på, I må meget gerne melde jer ind og støt os i kampen for et bedre Danmark. Det kunne være dejligt at vi kunne synge "Der er et yndigt land"