Flere Hænder (NU) Bedre pleje og omsorg til de *ÆLDRE*

Vi har brug for jeres gode støtte så vær med til , at gør' er forskel, skriv venligst  under, Glem ikke at sammen er vi stærke.NB; Der er absolut ingen andre end mig som kan se jeres underskrift
At hjælpe andre-  vil være som, at *HJÆLPE* sig selv...På forhånd tak.

Flere hænder (NU)Bedre pleje og omsorg til de *Ældre*

Flere hænder (NU)Bedre pleje og omsorg til de *Ældre*
De ældre skal have bedre pleje og omsorg af mennesker, og ikke af en robot. Politikerne skal ikke bruge sparekniven på ældreområdet. VI går dog ind for gode hjælpemidler, men ikke på bekostning af der spares på plejepersonalet.

Vi kan ikke forstå at politikerne kan have i deres program at ældre har, for at bruge vendingen, ret til digitale løs...ninger som led i at øge deres velfærd. Når det de rent faktisk gør, og mindske de ældres kontakt flade og fratage dem retten til at få hjemmebesøg og erstatte det af videosamtaler. Man burde lægge mere i det menneskelige og sociale aspekt ved det hele. Uden kontakt dør vi, og de ældre som sidder alene med alderdommens skavanker er ofte efterladt i en stol af hjemmeplejen og sidder uden at kunne flytte på sig og venter.

Vi er en del medlemmer her på ”BEDRE PLEJE OG OMSORG TIL DE ÆLDRE” Facebook siden, og vi kan blive mange flere - kom og vær med, Så de ældre kan få Indflydelse på eget liv - Gode oplevelser hver dag og en værdig afslutning på livet. ER DU ENIG, så hjælp med at råbe politikerne op.

De fem værdier, som Ældrekommissionens arbejde bygger på er:

* Indflydelse på eget liv
* Respekt for forskellighed
* Medmenneskeligheden i fokus
* Gode oplevelser hver dag
* En værdig afslutning på livet.
Med venligst Bette Sonja

Bette Sonja Poulsen Madsen    Kontakt forfatteren af dette andragende